Veckans planering, på ett ungefär ;)

Publicerad 2010-05-10 20:15:19 i Min vardag,

Lyssnar på musik och tänker på att jag borde plugga matte, men just nu orkar jag verkligen inte! Ska iaf läsa igenom matteboken sen när jag ligger i sängen, det har jag lovat mig själv nu!
Den här veckan blir nog rätt soft.

Tisdag - Buffertdag, och det verkar inte som att jag har några prov eller nått att göra så det är = ledig! Träning!

Onsdag - Nationella i matte , sen ett "jobb" med några i laget.

Torsdag - Ledighet! Träning!

Fredag - Ledighet + åker till Uppsala!

Lördag - SM i cheerleading, då ska det hejas på Bobcats!

Söndag - SM i cheerleading, tävlingsdags! Hoppas det går bra för oss!

Funderar på att sola någon dag också, fast det är inte säkert att jag hinner det typ? Det beror på vad som händer :) Annars får det väll bli brun utan sol till tävlingen.
Nu ska jag göra nått annat haha.
Hejs svejs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela