Att duscha på morgonen

Publicerad 2010-11-16 08:04:07 i Min vardag,

Att duscha på morgonen tycker jag är extremt jobbigt. Särskilt på vintern. Och varför detta nu då?
Jo för att det är så jävla kallt! Man fryser arslet av sig när man går in i duschen, sen när man väl duschat en stund är det varmt och gött men då ska man ut också och då fryser man arslet av sig en gång till!
Galet jobbigt om ni frågar mig ;) Jag gillar inte att frysa haha.
Sitter och sminkar mig nu, ska till skolan snart :) Vi har intensiv vecka den här veckan så det ska bli skitkul!
Puss hej!

Kommentarer

Postat av: absoluteelin

Publicerad 2010-11-16 09:01:14

sv: nej värken har inte gått över :/



hur mår du idag då? :D

Postat av: madde

Publicerad 2010-11-16 12:31:14

sv: haha:D Nja, det jag tycker är jobbigt är att det är på engelska då men. Man glömmer lätt vad sakerna finns någonstans(A) Fast det finns ju typ böcker och sådant man kan lära sig i:D



Åh gud, håller med dig. ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-16 18:55:46

Haha håller med dig till hundra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela