Det luktar kladdkaka

Publicerad 2010-11-30 16:22:24 i Min vardag,

Det luktar kladdkaka i hela lägenheten, mums! Mamma håller på och bakar till mig, ska ha med mig det till skolan imon :) Vi har nämligen fika varje onsdag på foto lektionen och den här veckan var det min tur. Mamma bakar för jag har inte riktigt tid.
Min dag började med nationellt prov i engelska, både reading och listening. Jag tror det gick rätt bra. Sen hade vi håltimma och då gick vi in i kårrummet och tittade på Mulan :) Asmysigt, en av mina favoritfilmer när det kommer till disney!
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå.. har träning senare. Jag har väldigt ont i ryggen så jag funderar på att be mamma massera mig :) hihihi..
Nu ska jag läsa bloggar.



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela