Fått en tidig födelsedagspresent!

Publicerad 2010-11-18 20:46:44 i Min vardag,

Hejsan svejsan. Idag i skolan var det rätt kul, många skratt attacker kan jag säga ;) Var i skolan från 9-16, frivilligt dessutom haha det är inte illa. Efter skolan åkte jag in till stan och träffade pappa :) Vi fikade lite och sen fick jag en tidig födelsedagspresent! Min älskade pappa är snäll han :) Fick en ny mobil, xperia mini pro! Har velat ha den i flera månader nu :)
So I'm happy!
Ska nog ta en dusch strax, härligt.
Efter det måste jag verkligen plugga engelska! :o Har fan nationellt prov imorgon, shit. Bra där Jazzmine.
Nej nu måste jag snabba mig med allt!
Puss hej!

Kommentarer

Postat av: jacquelin

Publicerad 2010-11-18 21:37:50

lycka till med proven imorgon!:)

jaha, men nu kommer jag nog inte kunna vara med:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela