Himlen luktar plast

Publicerad 2010-11-08 23:05:43 i Min vardag,

Himlen luktar plast. Daniel Adams-Ray är helt klart skit grym. Knarkar verkligen hans album :)
Jag är jättetrött nu så ska sminka av mig, borsta tänderna och krypa ner i sängen min och läsa lite tror jag.
Richard kom ju hit efter att han gymma och det var mysigt som vanligt :) Vi kollade massa på datan och pratade och lite sånt.
Btw, Pensionärsjävlar på kanal 5 är så jävla klockrent! HAHA hur kom de ens på att göra ett sånt program? :D
Klockrent säger jag bara.
Nej klockan börjar bli mycket ;)
Börjar 8.20 imorgon. Imorgon är det också dags för första träningen efter lovet, hoppas den går bra!
Natti natti :)

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2010-11-08 23:26:21

Han tackar ;P

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-09 13:41:40

hum har Aldrig hört den låten så den måste jag lyssna på nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela