Intensiv vecka

Publicerad 2010-11-16 16:23:46 i Min vardag,

Intensiv veckan är den bästa veckan. Bara bild varenda dag och man kommer och går lite hur man vill :D
Underbart. Imorgon ska jag nog åka tidigt till skolan så att jag kan komma hem tidigt :)
Jag är rätt trött nu, känner för att gå och lägga mig men det kan jag inte för jag har träning om typ 2 timmar. Jag kommer inte orka annars haha :)
Nu har jag photoshop på min dator för att John i min klass är så snäll så han fixade det till mig :) Ska leka lite med det nu.



Josse



Jag

Kommentarer

Postat av: absoluteelin

Publicerad 2010-11-16 18:44:17

jorå annars äre bra =)



händer de nå roligt i veckan då? :)

Postat av: madde

Publicerad 2010-11-16 19:28:19

sv: åh, nice! Vi skulle få ett cs paket sen i tvåan:D

Vilken linje går du eller? Åh, trevligt att måla hela veckan! Det lär ju inte jag göra exakt...haha♥

Postat av: Josephine

Publicerad 2010-11-16 19:52:12

Vad kul att du gillar min blogg!

Måste säga att du har riktigt fina ögon.

Allting bra med dig?

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela