Jag vill ha kramsnö i vinter

Publicerad 2010-11-09 13:58:08 i Min vardag,

Även om det kanske inte är jättekul med snö så är det ändå rätt fint. Jag vill ha kramsnö i vinter så att man kan leka i snön :D Jag har inte gjort det sen jag var liten. Skulle vara kul att bygga typ en snölykta eller nått liknande :)
Sen kan man ju alltid hoppas på att det är snö på julafton.. men oftast har vi ju inte den turen haha.
Jag sov jättelänge förut, det var asgött. Drömde massa drömmar :)
Haha jag drömde om pannkakor så jag ringde mamma och frågade om jag kunde göra det och då sa hon att hon hade tänkt göra det till middag idag! Sikken tur man har ibland asså ;)
Nu sitter jag bara och softar, har ingen lust att göra något annat haha.
Sen senare är det ju träningsdags :) Ser fram emot att få träffa alla i laget igen!



Kände att det var lite passande med en snöflinga

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-11-09 13:58:32

Tack sötnos! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-09 14:07:32

nej men vad kul :) hehe då kan ju jag ta och lägga till iodg med då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela