Paranormal activity 2

Publicerad 2010-11-07 15:00:18 i Min vardag,

Igår var jag med Clara på kvällen :) Jag käkade hos henne och vi satt vid datorn och käkade chips och lekte lite med photoshop haha.
Sen halv 12 gick vi på bio med Richard och Jonas :) Vi såg på Paranormal activity 2. Den var inte jättebra men lite läskig var den allt. Haha jag kunde inte sova när jag kom hem sen vid 2 så jag låg och läste till halv 4 för jag var för rädd för att sova haha :o
Men jag drömde inga mardrömmar som tur var ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag måste verkligen försöka plugga lite.. Annars får jag mega plugga ikväll innan jag ska sova..


Kommentarer

Postat av: jacquelin!:)

Publicerad 2010-11-07 18:11:20

usch, jag inbillar mig så mycket efter filmer

Postat av: jacquelin

Publicerad 2010-11-07 18:11:47

svar, håller verkligen med om att han är bra!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela