Trött men ändå pigg?

Publicerad 2010-11-17 22:33:27 i Min vardag,

Jag förstår inte hur man kan känna sig både trött och pigg samtidigt? :o Lite skumt ändå fast det är en rätt härlig känsla. Samtidigt som man vill springa till sängen och sova så vill man hitta på massa saker :)
Efter skolan åkte jag hem, tog min träningsväska och gick till Richard :) Åkte till träningen från honom.
Innan jag tog spårvagnen till träningen så gick jag in på Pressbyrån för att köpa nått till träningen, haha och så var det en gubbe där inne som försökte snatta men hon i kassan såg honom och sprang efter honom haha :) Har aldrig sett något sånt innan.
Nu ska jag strax gå in och duscha och sen väntar min säng på mig.
Natti natti

Kommentarer

Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

Publicerad 2010-11-18 01:18:26

tack va snällt sagt! :)

kramar

Postat av: jacquelin

Publicerad 2010-11-18 07:57:02

okej härligt(:

ska ni tävla snart?

lite tråkigt är de, underbart lag har jag

& gillar sporten ju :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela