Uppdatering för söndag, måndag och idag

Publicerad 2010-11-03 00:12:12 i Min vardag,

Jag har inte haft tid att uppdatera så jag får ta och göra det nu :)
I söndags var det partydags med klassen, vi hade Halloween fest. Det var jätteroligt verkligen :) Måste göras om.
Lägger in några bilder här under.
I måndags var jag bara hemma och cilla tills kvällen för då var jag med Richard, jag sov hos honom :)<3
Och idag har jag varit med min allra bästa vän Clara. Vi har kollat film och tjockat oss, allmänt mysigt (y)
Nyss satt jag och printscreena alla bilder från festen från facebook. Det tog en stund kan jag säga. Men det är så värt att ha bilderna :)
Nu blir det att läsa lite bloggar.
PÖSS









Jag var gravid, mördad och våldtagen kvinna (y) Orginellt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela