Vaknade på fel sida idag

Publicerad 2010-11-24 14:56:16 i Min vardag,

Jag känner verkligen att jag vaknade på fel sida idag.. Men det är väll inte så konsigt när man vet att man behöver gå upp 7 för en lektion på 40min? Det var ju matte också, det gör det hela inte mycket bättre haha.
Men när jag kom hem gick jag och la mig och sov några timmar så nu är jag gladare ;)
Har ätit upp den sista tårtbiten nu från min födelsedag, den blev inte vällt som alla andra... hmm.. giftemål på gång kanske?
Nja inte riktigt än haha :)
Om lite mer än en timme ska jag åka till träningen och det ser jag verkligen fram emot :)
Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt där :)


Kommentarer

Postat av: dear diary

Publicerad 2010-11-24 15:02:57

eller hur! haha! Just throwing it out there men tänkte höra med dig om det finns en möjlighet att du gör reklam för min sida på din blogg? Tänker eftersom att den inte är en ”vanlig” blogg utan mer rolig läsning så kanske det går? kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela