1 dag kvar sen är det lov!

Publicerad 2010-10-28 22:15:43 i Min vardag,

Härligt att torsdagen snart är slut, för imorgon är det ju fredag! :D Underbart.
Haha försov mig imorse så jag missade massor utav mattelektionen , det var allmänt segt i skolan idag.
När jag kom hem så satt jag vid datorn och fixade med lite grejer. Sen var jag med Richard i typ en timme :)
Och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Jag funderar på att göra lite styrka nu innan jag ska göra mig i ordning för natten.
Imorgon efter skolan ska vi dra in till Buttricks och köpa grejer till halloween på söndag :D Och efter det ska jag nog kolla på skor med mamma och Nisse. Sen blir det Clara :D <3
Nu ska jag göra styrka! ;)
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela