Hoppsan Kerstin

Publicerad 2010-10-14 22:49:12 i Min vardag,

Rubriken får bli "hoppsan kerstin" för jag älskar det uttrycket. Det är så galet random. Jag och Ellie satt och sa det idag på engelskan och jag skratta så jag började gråta. Så går det när man är trött ;)
Torsdagar är alldeles för långa! Börjar 8.20 och slutar 16.00 , och så har man såklart nästan alltid otur med maten i bamba också.. Den såg oätlig ut så jag fick klara mig på 4 knäckemackor med grillkrydda på (y)
Efter skolan har jag inte gjort så mycket, försökt att börja på historia uppgiften som ska vara inne på måndag.. Det gick sådär.
Sen blev det en mysig kvällspromenad med en riktig snygging (a)
Nu ska jag sminka av mig och nana :)
Pöss

HOPPSAN KERSTIN , vem kom på det uttrycket egentligen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela