Hyvlingar

Publicerad 2010-10-10 22:41:54 i Min vardag,

Träningen idag var både upp och ner, i början var den bara jobbig och så fick jag massa hyvlingar på mina ben och det svider som F*N. Men i slutet gick det skitbra så då blev det superduper kul :)
Jag har inte gjort så mycket nu efter träningen utan bara slappat. Ska nog plugga lite sen innan jag lägger mig :)
Mitt IQ är nog lågt ibland asså.. När jag duschade förut efter träningen så tänkte jag : " nu tar jag och fixar benen" . Så jag använde sånn där hårborttagnings kräm på benen för jag hade helt glömt av att jag hade sår på låren efter hyvlingarna. Great job. Det svider som jag vet inte vad. Jag vill typ skära av mitt vänstra lår :(
Men ack nej nu ska jag sluta klaga och krypa ner i sängen tror jag.
Natti :)

 Hyvling, great!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-10 23:00:18

hahha tack ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela