Ingen rubrik

Publicerad 2010-10-02 01:03:01 i Min vardag,

Hade svenska prov idag, jag tror inte det gick jättebra. Vet att jag iaf har 1 rätt haha ;) Bättre än inget.
Catrin satt med mig på keramiken idag för hon hade ingen natur. Så jag, Catrin, Sofia och Freja hade jätteroligt :) Älskar att man kan prata massa när man har bild och sånt :D
Efter skolan gick jag, Catrin, Lisa och Rebecka till en liten frukt och grönsaksaffär i mölndal och köpte typ "läsk". Vi köpte "läsken" för flaskorna. Jag har 3 kvar att köpa tills jag har alla. 
Kommer lägga upp en bild när jag har alla flaskor :) Dom är asballa! 
Trots att det är fredag idag så har jag faktiskt, tro det eller ej pluggat. Men jag känner att jag måste satsa mer på skolan nu.
Borde sova snart men jag orkar inte se vad som händer imorgon. Kanske låter konstigt men jag känner så rätt ofta.

Btw, jag hatar att komma på rubriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela