Jag känner mig som en 70 åring

Publicerad 2010-10-10 15:18:38 i Min vardag,

När jag vaknade imorse kände jag hur ont jag hade överallt. Jag känner mig verkligen som en 70 åring, men jag tror att det delvis är mitt egna fel för jag glömde stretcha igår efter våran heldags träning haha :)
Ska åka till träningen om typ 50 min och då kommer jag säkert få mer träningsverk :) Det ska bli kul att träna idag igen.
Idag hade jag och mamma bestämt oss för att kolla på Desperate Housewifes på kanal 5 play, för jag har träning på tisdagar så jag missar det. Vi gjorde så hela förra säsongen men nu har kanal 5 fått för sig att man ska betala med delbetalning? Jävla skit säger jag bara. Det är mycket enklare att bara betala via sms som man gjorde förut.
Så nu ska morfar spela in reprisen åt mig så får jag gå hem till han och titta på den. Kul.
Jag borde verkligen plugga men jag vill inte ens ta i historieboken.. Får försöka tvinga mig till det efter träningen ikväll.
Nu vet jag inte vad jag ska göra i 45 min.. Men det löser sig nog ;)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-10 16:18:35

tack så jätte mkt :) jag blev faktiskt riktigt nöjd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela