Min spotify bytte namn

Publicerad 2010-10-30 23:40:20 i Min vardag,

Jag är helt galet trött, somnar när som helst känns det som :o Men har haft en go lördag iaf (Y)
Var i stan och fikade med Richard och när vi åkte in så satt det en pundare på bussen :o Han var läskig men jag tyckte synd om honom.
Sen efteråt var jag med Richard hos honom ett tag och nu sitter jag här.
Jag upptäckte nyss en knasig grej... min spotify bytte namn av sig själv typ! HAHAHA. Nu heter den inte spotify längre utan mitt lösenord :o Hahaha helt skevt.
I natt ska man ju ställa om klockan, vrida tillbaka den en timme. Det är alltid gött att få mer tid haha ;)
Nej nu ska jag sminka av mig och sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng!
Lovely (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela