Mycket promenerande idag

Publicerad 2010-10-08 21:20:34 i Min vardag,

Sov till halv 8 idag vilket var väldigt skönt haha :) Drömde två skumma drömmar inatt. Tänker på den där gruppen som finns på facebook: WTF, WHY ARE YOU IN MY DREAM?
Så kände jag imorse när jag vaknade, kan bara säga att en av drömmarna var lite läskig för den utspelade sig i framtiden(till våren).
Men iaf jag softade gärnet imorse för jag var galet trött. Var så trött att jag såg fel på klockan. Börjar halv 10 på fredagar men jag hade fått för mig att jag skulle ta bussen halv 10 haha? Men jag kom på det i rätt god tid så jag kom bara 10 minuter för sent :)
Jag hade faktiskt tänkt att skriva ett inlägg imorse men hann jag det? Nej.
Iaf efter skolan åkte jag hem och så gick jag på en lååång promenad med Tobbe :) Vi gick till Sandarna och köpte glass och sen gick vi hem igen. Har lite ont i benen och fötterna nu kan jag säga ;) Men kul vare.
Sen efter det gick jag runt gården och snackade med Josse haha :)
Efter det blev det middag och nu sitter jag här.
Ska nog ta och läsa lite bloggar nu!




Min underbart goda frukost!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-10-09 13:18:34

fin blogg, besök gärna!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela