Shopping

Publicerad 2010-10-30 00:02:46 i Min vardag,

Hallojsan. Det har varit en rätt soft dag idag :) Hade bara 2 lektioner (har 3 annars haha) och efter skolan blev det stan med Josse, Lisa, Catrin, Jacob, Freja och Sofia. Vi gick först till Bodega och sen till Buttricks.
Inne på Bodega köpte jag blod och hud till söndag :D Sen följde jag med de andra in till Buttricks men då ringde mamma så jag var tvungen att sticka. Det var helt kaos inne i affärerna, det var ungefär som när det är jul och alla är helt galna. Jag tycker sånt är jobbigt, då får jag panik. Känns alltid som att jag ska svimma då men jag överlevde denna gången med ;)
Blev hämtad av mamma och Nisse och så åkte vi och tittade på skor. Så nu har jag ett par nya vinterskor :) Great. De är jättesköna :)
Åt Mc' Donalds till middag och sen gick jag hem till Clara. Vi hyrde film och köpte chips och monster.
Vi tittade på One missed call. Den var lite småläskig sådär :o
Var jätterädd när jag skulle hem sen även fast det bara tar typ 3 minuter att traska hem haha.
Nu ska jag hitta på något roligt, titta på kläder eller nått och drömma mig bort lite :D
Pöss





Nice nice nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela