Solat idag

Publicerad 2010-10-07 21:38:11 i Min vardag,

Skolan var rätt kul idag. Hade ju kultur och idé historia prov idag och jag tror det gick rätt bra, det kändes så iaf :)
På väg till bussen efter skolan hände en så sjukt rolig grej. Vi (jag, Ellie, Kim, Lisa och Catrin) gick och pratade och så säger jag:

- När jag blir stor ska jag ha ginger barn.

Och så blir det helt tyst och jag tittar åt sidan, och förbi oss går en kille som var riktigt mycket ginger!
Jag skrattade så jag började gråta och det var sjukt länge sen det hände :D Haha
Lustigt när det händer sånt här haha.
Iaf så drog jag, Lisa och Ellie och solade i majorna :) På solariet mötte vi upp Oskar och Alex. Så solade vi, as gött :) Solade 10 min och jag känner att det var helt lagom tid för mig.
Nu är jag rejält trött men jag måste titta på Kungarna av Tylösand! Har inte sett det senaste avsnittet än.
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela