Yeah yeah well you're just a mess

Publicerad 2010-10-21 19:35:57 i Min vardag,

Yeah yeah well you're just a mess... na na na har en go låt på hjärnan :) Fences- Paramore. De är helt klart det bästa bandet.
Anyway, jag hann inte skriva igår. Hade träning och sånt :)
Idag var det dags för matteprov i matte B, det gick skitdåligt. Kommer få ett riktigt stort IG. Men det får jag ta och lösa senare. Nu är iaf alla prov gjorda innan lovet, och det känns ultra soft :)
Gick hem tidigare från skolan idag för jag var så sjukt trött och hungrig. Maten i bamba såg ut som kattmat och det luktade som det också. Elmo frågade Lisa va det var som luktade spya och Lisa ba: Maten..
Då fattar man hur illa det var idag. Urk på bamba maten säger jag bara.
Vid 17 fikade jag med min kära pappa :) Jag fick ett set nya underkläder (y)
Nu väntar jag på mat och ska snart göra en läxa :P Efter det tror jag det blir lite Kungarna av Tylösand, har inte sett det senaste avsnittet än.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela