Kapten Röd med Lisa

Publicerad 2010-09-17 23:23:19 i Min vardag,

Skolan var rätt seg tills vi insåg att det var pannkakor i bamba! Haha då blev det roligt :D Bambatanterna hade lyxat till det så vi fick grädde till, är inte så jätteförtjust i grädde men tog det ändå bara för att typ. Haha mådde liite illa sen kan jag säga ^^
Men iaf. Efter skolan åkte jag och Lisa hem till mig :) Vi låg i min säng och kollade på Kungarna av Tylösand och käka geisha och drack capri-sonne :D Mysigt.
Sen åkte vi och käka på donken och efter det blev det Kapten Röd på Liseberg! Han var grym :)
Nu är jag galet trött så jag ska nog krypa ner i sängen snart.
Tack Lisa för en mysig dag! <3
Natti natti.

 Kapten Röd
 Jag och Lisa
 Facelook

Kommentarer

Postat av: lisa <3

Publicerad 2010-09-17 23:52:03

tack själv gumman!!! :D puss på dig<3

Postat av: SARA

Publicerad 2010-09-18 00:27:45

OMG SNYGG<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela