Ledig idag

Publicerad 2010-09-14 12:30:31 i Min vardag,

Känns sjukt skönt. Sov bara till typ 9.30 men det är ändå bättre än att behöva gå upp 6.30 :) Jag drömde en jättekonstig dröm inatt! 3 dagar i rad nu har jag drömt konstiga drömmar, och jag kommer ihåg allihopa. Men iaf inatt så drömde jag nått om 2 varelser som skulle skydda jorden eller nått ? Haha lite skumt. Det är rätt otroligt ändå vad man kan koka ihop i huvudet medan man sover.
Jag har inte gjort så mycket än, diskat, bäddat sängen och lite sånt. Ska gå in och duscha strax tänkte jag.
Sen måste jag nog plugga lite matte -.- Har verkligen ingen lust men jag ligger efter så jag måste nog..
Nu blir det duschen.

Kommentarer

Postat av: SARA

Publicerad 2010-09-14 16:26:55

Fin design :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela