Måndagar är alltid lika roliga

Publicerad 2010-09-27 17:14:58 i Min vardag,

Måndagar är alltid lika roliga, eller inte. Det händer nästan aldrig  något kul på måndagar. Får hoppas att det gör det sen, dagen är ju inte slut än.
Imorse var det meningen att jag skulle till tandläkaren men de ringde och avbokade det för tandläkarens dotter var sjuk eller nått sånt. Så jag får boka en ny tid ^^
I skolan hände inget speciellt. Jag var inte med på gympan pga av min sträckning.
Jag måste typ börja på so arbetet nu men jag vill verkligen inte. Jag hatar politik! Det är så tråkigt :(
Men jag måste ju.
Bye.



Kommentarer

Postat av: Anida

Publicerad 2010-09-27 21:35:33

sv: jadu , jag bor i västervik ganska högt upp hehe

dudå? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela