Nu tänker jag börja blogga igen

Publicerad 2010-09-13 21:18:24 i Min vardag,

Nu har jag gjort om min blogg och jag är rätt nöjd. Den vill inte lägga sig i mitten just nu -.- Så därför ligger den åt vänster men men. Ska bli roligt att börja skriva igen :)
Kan väll berätta vad jag har gjort idag haha. Jag har varit i skolan, börjar 10 på måndagar. Det är galet skönt kan jag säga. Helt okej var det i skolan.
Imorgon har vi typ "fixat" så att vi inte har någon skola, men våran mattelärare tyckte tydligen att det var okej att halva klassen slapp matte men inte den andra hälften? Det tycker banne mig inte jag är rättvist! Så jag tänker inte gå på matten utan jag tänker sjukanmäla mig.
Efter skolan har jag inte gjort så mycket, typ små grejat och sånt i mitt rum.
Ska strax gå in i badrummet och sminka av mig och ta på mig pyjamas :) Sen väntar sängen!
Natti natti <3

Kommentarer

Postat av: lisa <3

Publicerad 2010-09-13 23:06:47

sov gott jazze:) hoppas det fixar sig med "du vet vem" imon (A) pusss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela