Skolfoto idag

Publicerad 2010-09-21 15:06:33 i Min vardag,

Vi hade skolfoto idag. Jag blir alltid lika nervös innan haha, får typ panik. Jag hoppas det blev bra :)
Jag fick stå upp på samma plats som förra året tror jag haha, så går det när man är kort.
Får hoppas att kortet blir bra iaf :)
Idag hade jag på mig ett par leggings som jag älskar, har köpt dem på Nelly. Allt är bra med dem förutom att dom åker ner hela jävla tiden så man måste dra upp dom hela tiden. Och så började jag fundera på varför de åker ner? Och jag tror jag hittade svaret på min fråga..



De är ju hur långa som helst i grenen! Hur tänkte de egentligen undrar jag :o

Kommentarer

Postat av: keela

Publicerad 2010-09-21 15:28:14

ja, det är helt fantastiskt :)

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-21 22:55:27

åh jag hatade verkligen skolfofo, haha ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela