Stress är ingen härlig känsla

Publicerad 2010-09-29 16:06:18 i Min vardag,

Idrottsdag idag men jag sjukanmälde mig för jag har ont i ljumsken och igår på träningen så stukade jag till min fot lite grann. Vill inte förvärra något. Sov till ungefär 11 och det var härligt :) Drömde en massa.
Sen dess har jag gjort färdigt so uppgiften som ska vara inne imorgon, skrivit en lapp som ska delas ut till tjejerna på träningen och planerat inför träningen. Jag hade planerat att jag skulle plugga svenska också men det har jag inte hunnit. Får se om jag hinner göra det ikväll.
Jag har en massa att göra så jag känner mig stressad och stress är ingen härlig känsla. Får hoppas att den försvinner snart när allt är i balans igen :)
Nu ska jag strax ta spårvagnen och träna Panthers! Roligt ska det bli :)

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2010-09-30 16:26:35

hej! Hur är det idag? jag fixade denna blogg idag besök den gärna http://siekkinenssmink.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela