tooorsdag

Publicerad 2010-09-23 18:35:27 i Min vardag,

Skolan var ganska seg idag alltså men det är ju inte så konstigt. Vi har fan 6 lektioner på torsdagar! Men idag hade vi turen att slippa den sista lektionen för vår lärare skulle på kurs. Sånt gillar vi ;)
När jag kom hem tittade jag på Förhäxad med mamma och käkade riskakor haha :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att läsa bloggar och kolla fb. Medan jag väntar på middagen tänkte jag prova ett nytt spel som min morbror har köpt :) Backpacker 3 heter det.
Nu ska jag springa och kissa haha!
Puss hej!

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2010-09-23 20:46:08

sv: åh tack :)

Postat av: elisabeth

Publicerad 2010-09-23 20:50:55

sv: Kanske blir ett par i år, är ju så sjukt sköna :D

Gillade du "Förhäxad" ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela