Om en halvtimme bär det av till träningen

Publicerad 2011-02-08 17:32:19 i Min vardag,

Shit vad jag har pluggat idag ändå.. Det ända jag inte har börjat med än är svenska referatet som ska in på fredag. Får göra det på torsdag.. Det jag blir så jävla sur på att det är så svårt för vi ska göra ett referat från ett teveprogram typ! Varför kan det inte bara vara en vanlig text som vanligt -.-
En grej som glädjer mig är att jag fick pannkakor till middag idag :D Det är inte ofta det händer hur mycket jag än tjatar haha!
Om en halvtimme ungefär blir jag hämtad av Becca och sen är det träningsdags :)
Är väldigt taggad faktiskt och jag hoppas att vi får vår musik idag! Hoppas hoppas hoppas!
Nu ska jag läsa lite bloggar tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela