Jag har varit med

Publicerad 2011-01-10 22:40:40 i Min vardag,

Jag har varit med min älskling hela kvällen :) Vi spelade crazy taxi och jag vann såklart ;) Höhö. Eller okej inte sista gången.
Han är underbar :)
Jag ska strax göra mig i ordning och lägga mig i sängen. Börjar ju 8.20 imorgon!
Imorgon hoppas jag att jag får byta mattelärare och att jag har fått MVG i engelska A! Får jag inte detta då vet jag inte vad jag gör haha.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det som sagt sängen :)



Jag älskar dig <3

Kommentarer

Postat av: JOSEFINE THYBERG

Publicerad 2011-01-10 22:44:41

jag går första :)



aw, vilken söt bild!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-10 22:45:26

okej, det som är så roligt :) vad söta ni är du och din pojke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela