Kul att jag förstör

Publicerad 2011-01-18 20:18:34 i Min vardag,

Gick hem tidigare från skolan idag för jag hade så fruktansvärt ont i min arm. Det kanske låter konstigt att jag går hem för det men min sista lektion var keramik och när man inte kan använda sin vänsterarm ordentligt kändes det totalt meningslöst att sitta där och plåga mig själv.
Så jag drog hem till Richard och vi har bara tagit det lugnt.
Kom hem för en timme sen ungefär och nu ska jag bara sitta här och softa.
Imorgon fyller min kära mor 50 och då har jag tagit ledigt för att vi ska fira henne. Men som det ser ut nu kommer vi få åka och kolla upp min arm också, kul att jag typ förstör mammas födelsedag..
Känns det som i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Cassandra ♥

Publicerad 2011-01-18 20:23:41

håller med! :)

får en att längta till sommaren :D

Postat av: Frida

Publicerad 2011-01-18 21:37:53

Jag tror inte hon tycker att du förstör hennes födelsedag, hon vill nog bara helst att du ska må bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela