Nu ska jag fortsätta

Publicerad 2011-01-24 23:14:25 i Min vardag,

Richard kom hem till mig efter han hade slutat skolan :) Jag pluggade lite och han satt vid datorn. När jag var klar gick vi och köpte chips och sen åkte vi hem till honom. Vi tittade på film och myste :)
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem.. Försökte mig på engelska läxan men jag fattar fortfarande typ ingenting så mamma ska hjälpa mig imon med den. Träningen är nämligen inställd imon med :/
Nu ska jag krypa ner i min säng och fortsätta läsa Cosmopolitan! Hann inte läsa färdigt förut eftersom Richard kom hem till mig :)
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Cassandra ♥

Publicerad 2011-01-24 23:28:37

okejdå. :)

men då går det åt rätt håll iaf. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela