Sikken dag!

Publicerad 2011-01-12 22:24:46 i Min vardag,

Rätt rolig dag i skolan idag, särskilt foto lektionen :) Jag kom på hur man tar bort ett blåmärke i photoshop vilket jag fortfarande är väldigt stolt över haha.
Efter skolan var jag med Richard lite och sen var det träningsdags och det gick bra :) Känns faktiskt bra att komma igång igen.
Nu ska jag strax duscha men oj vad det har hänt grejer idag asså!

1. Jag stukade till min högra stortå på gympan.
2. Jag ramlar och får ont i hela benet på väg från gympan.
3. Jag rusade genom bamba till min plats för att få tag i min mobil av en andledning.
(Måste sett roligt ut)
4. Jag sa lite flummiga grejer när jag tränade tjejerna, bra där Jazzmine.
5. Jag var på väg till fel bil efter träningen vilket resulterade i att gubben i bilen kollade konstigt på mig, pinsamt.

Dagens 5 knasiga händelser!

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela