Skrev inget..

Publicerad 2011-01-04 19:57:01 i Min vardag,

Skrev inget igår för jag var så trött så jag hade ingen lust att gå nära en dator! Jobbade med laget från 05-14, efter det höll jag på att somna stående. Men jag käkade lite och sen åkte jag och Elin in till stan en stund för hon skulle titta på lite saker :) Efter att vi hade varit i stan stack vi hem till mig, jag åt middag och packade en väska.
Sen gick vi hem till min älskling för vi hade "pyjamasparty" hos honom. Elins kille var så klart också med och sen sov alla över där :) Jättemysigt var det! Höll dock på att somna flera gånger haha.

Idag har jag städat och fixat och donat hela dagen! Hjälpte till och med mamma med maten och det händer inte så ofta kan jag säga haha ;)
Nu ska jag strax försöka få min mamma och min morbror att kolla på Eclipse med mig (y)
Får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela