Taggad inför träningen

Publicerad 2011-01-30 15:30:44 i Min vardag,

Var ju på maskerad igår och det var roligt :) Jag var pirat och Richard var en smurf hehe. Efteråt sov jag hos honom.
Jag kom hem för ett tag sen och jag har inte gjort så mycket förutom att lägga ner kläder i mina lådor och lite sånt. Blir hämtad om en halvtimme för sen är det träningsdags!
Jag är faktiskt väldigt taggad idag för vi ska träna i bergsjön woho! Hallen har varit stängd pga vattenläcka tror jag det var men nu är den tydligen öppen igen :D
Så det ska bli skitkul men jag kan tänka mig att det blir en lite jobbigare träning idag.
Sen ikväll så ska jag ju såklart kolla på Solsidan :D

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2011-01-30 15:47:09

sv; åh då är du säkert riktigt duktig! Kan du göra flickis och handvolt då? :D



Kan du inte lägga upp en bild på dig som pirat ! :)

Postat av: ems

Publicerad 2011-01-30 16:22:47

va kul med maskerad :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela