Vad jag tycker/tror gör Solsidan så bra

Publicerad 2011-01-23 22:01:11 i Min vardag,

Träningen gick bra idag. Körde bara koregrafi(stavning?), så det var ingen vanlig träning haha :)
När jag kom hem åt jag middag och tittade på Solsidan.
Vet ni vad jag tycker/tror gör Solsidan så bra?

Själva handlingen är "vanliga" situationer. Alltså sånt som kan hända folk i verkligenheten så därför kan man nog relatera mer till det än till t.ex. en amerikansk serie där allting som händer egentligen inte händer i verkligheten. Därför tror jag den blir extra bra :) Men det är bara vad jag tror/tycker.
Vad tycker/tror du? :)

Kommentarer

Postat av: Cassandra ♥

Publicerad 2011-01-23 22:18:57

okejdå. :) jag ska träna sen in till malmö förmodligen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela