Ibland får man offra sig lite

Publicerad 2011-03-10 19:28:22 i Min vardag,

Började dagen med ett matteprov som nog gick helt okej men jag får antagligen inte G för det. Sen fick jag vänta ett tag tills jag kunde lämna in min gröna lapp men när jag fick gjort det så åkte jag hem och sov några timmar. Behövde verkligen det.
Jag och mamma har börjat skriva på typ ett cv till mig, känns bra. Och sen tittade vi på The Bachelor :) Tycker sånna program är roliga! :)
Åt ärtsoppa och pannkakor till middag idag, mums för pannkakor!
Och nu snart ska jag nog träffa Richard en stund för vi kommer kanske inte ses på hela helgen för han ska träna :(
Så har tagit en ipren, är inte direkt frisk men ibland får man offra sig haha.
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela