Ibland måste man få whina

Publicerad 2011-03-09 20:35:41 i Min vardag,

Det här har nog varit en av de jobbigaste dagarna på länge! Igår på träningen fick jag knogarbröstbenet så jag fick jätteont och svårare att andas, men det gick över med lite tigerbalsam. Men imorse när jag vaknade hade jag skitont och kunde inte andas ordentligt + att jag hade skitont i halsen och huvudet.
Har mått skit hela dagen i skolan och så ringde jag till vårdcentralen. Fanns ingen tid så fick åka till en annan vårdcentral där de hade akutmottagning.
Det visade sig att jag bara har en inreblödning i muskeln och det var inte så farligt (tack och lov!). Så muskeln hade bara svullnat upp och då får man ont. Men så har jag åkt på en jätteförkylning/influensa som inte gör det hela bättre.
Så imorgon ska jag bara till skolan på morgonen för jag får inte missa matteprovet och så ska jag och Josse välja ett ämne att skriva en uppsats på i historian. Sen tänker jag åka hem och sova!
Nu ska jag sluta whina.. men ibland måste man få göra det med ;)

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-03-10 18:59:32

vad gör du?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela